Insta


piątek, 25 grudnia 2015

Świąteczny tag książkowy!

Po długich namysłach stwierdziłam, że już dawno nie było tagu, a ponieważ święta zaczynają się w czwartek powstał pomysł na... 


Tag jak zwykle polega na myśli i moim pierwszym skojarzeniu książkowym :)

Zaczynajmy!

Za oknem zimno, a w domu czekolada i pierniki... - Coś na zimowe wieczory!
Oczywiście "Podaruj mi miłość"! Nie znam lepszej książki. Cudowna. Link do recenzji ukryty w tytule :)



Zimno, zimno wszędzie zimno! Bohater, na którego myśl robi ci się zimno...
Hmm... moim pierwszym skojarzeniem była Królowa Śniegu, a z książek Nefretet z serii "Dom Nocy" P.C. Cast + Kristine Cast. Swoją drogą seria świetna, tylko trochę za długa jak na mój gust.


Świąteczne porządki, czyli osoba, która najwięcej pomogła w danej serii?
Marco ze "Wszechświatów". Aktualnie kończę tą książkę i recenzję wam tutaj podlinkuję. 


Jak święta, to świąteczne jedzenie! A jaka potrawa z książek powinna się znaleźć na świątecznym stole?
Oczywiście czekoladowe ciasto Nieustraszonych z książki "Niezgodna" pani Roth! Mmm...

Renifery ciągnące sanie Mikołaja... Prawdziwy bohater, wspaniały towarzysz...
Xemerius z "Czerwieni Rubinu". Jego poczucie humoru jest rzeczą, której czytelnik nie będzie w stanie zapomnieć przez dłuuugi czas.

Kolędnicy... Z kim warto byłoby pośpiewać kolędy?  
Ridge z "Maybe Someday". Przez to pytanie nie będę mogła zapomnieć o cudownych piosenkach z książki do końca dnia! Chociaż, czy to źle...

Nowy rok, czyli książka, która wzbudziła w tobie nadzieję?
"Finezja uczuć" pani Anety Krasińskiej, ponieważ dzięki niej odzyskałam wiarę w polskie książki.




 Tyle z dzisiejszego tagu.
Jeżeli znacie jakieś ciekawe, zimowe tagi, które chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu - napiszcie mi pytania w komentarzu lub podlinkujcie dany tag. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z miłą chęcią przeczytam co masz do powiedzenia, więc skomentuj i spowoduj u mnie euforię! Dziękuję. :)