Insta


piątek, 4 grudnia 2015

Przegląd listopada i plany na grudzień :)

Delikatnie spóźnione, ale jednak jest :D
Wow! Już mamy grudzień! Święta, czapki, pierniki... <3
 Na samym wstępie chciałabym wam podziękować. Dziękuję wam za to, że ze mną jesteście, nie ważne, czy trafiliście na mojego bloga wczoraj, czy jesteście tutaj już od paru miesięcy. Każdy czytelnik jest dla mnie tak samo ważny. :)

Podsumowanie listopada:
Ilość recenzji:  6
Zapraszam serdecznie do ich przeczytania. 
Ilość #Booktour'ów: 1
 
Ilość wyświetleń: około 536 

Ilość nowych osób "śledzących" moją stronę: 2

Szału może i nie ma, ale i tak jestem bardzo zadowolona, szczególnie z ilości wyświetleń, no i oczywiście z tego, że po raz pierwszy na moim blogu pojawił się booktour :)
 Mam nadzieję, że takich pojawi się więcej.

 Postanowień listopada nie zrealizowałam wszystkich, ponieważ jednak nie znalazłam na nie wystarczającej ilości czasu.

Postanowienia grudnia.

1. Książki, których recenzje się pojawią.
Stwierdziłam, że tych książek - "zaległości" jednak nie zrecenzuję, bo wcześniejszych części z serii recenzji nie ma i to by było jednak trochę bez sensu, że przeczytałam książkę dwa miesiące temu i jutro dam recenzję. Nie, tego wam nie zrobię, to by było bez sensu.

Na ten miesiąc mam przygotowane takie pozycje jak: 
  1.  Z innej bajki Jodi Picoult & Samanta Van Leer
  2. Po drugiej stronie kartki Jodi Picoult & Samanta Van Leer - Dwie pierwsze pozycje zostały mi polecone przez panią bibliotekarkę, która poprosiła mnie, abym sprawdziła jak się sprawy mają. Ta seria wydaje się być czymś całkowicie innym, więc od razu przyciągnęła moją uwagę.
  3. Angellfall 3 - Penryn i Kres Dni Susan Ee - W końcu muszę doczytać serię do końca!
  4. Smocza Wyspa Matthew Reilly - Jak już pisałam ostatnio "wyłowione" w bibliotece i nie umiałam pozwolić odejść tak wspaniale zapowiadającej się pozycji. 
To są te, których mam 100% pewnośc, że przeczytam w tym miesiącu (choćby nie wiem co), ale oprócz nich na mojej półce, pt: Nieprzeczytane Książki, Które Masz Na Półce i NIE, Nie Kupuj Ich Więcej. Sądzę, że doskonale rozumiecie sprawę ;) 

2. Powstaje kolejny projekt, co do mojej książki.
Nie mówię, że mam już wszystko przygotowane, jednakże powstają cudowne projekty, które mam nadzieję wykorzystać w przyszłości, aby ukończyć moje dzieło. Jak na razie mogę wam podpowiedzieć, że szykuję najlepszych głównych bohaterów, jakich znam. Ale to dopiero poziom -20 pisania książki, więc jeszcze dużo pracy przede mną.

3. W tym miesiącu zorganizowane zostanie spotkanie autorskie z panią Veronicą Roth - autorką serii Niezgodna. Muszę się wam pochwalić, że najprawdopodobniej będę w nim uczestniczyć, a co więcej - zdobyłam zaproszenie uprawniające mnie do zdobycia autografu! Na pewno pojawi się podsumowanie spotkania. 

4. Postaram się dodać jeden lub dwa tagi

Sądzę, że z ważniejszych rzeczy - byłoby to tyle.
W tygodniu dodam także wartościowych premier grudnia, więc obserwujcie mój blog lub nasz profil na facebooku, na którym informuję na bieżąco o ważnych i ciekawych rzeczach. :) 

Och i prawie zapomniałam.
 Polećcie mi jakieś cudowne książki, które powinnam przeczytać (i zrecenzować) w tym miesiącu. Będę wam wdzięczna :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z miłą chęcią przeczytam co masz do powiedzenia, więc skomentuj i spowoduj u mnie euforię! Dziękuję. :)