Insta


wtorek, 3 listopada 2015

Przegląd października i plany na listopad!


Dzisiaj postanowiłam zrobić coś całkowicie nowego!
Jeszcze nie było takiego postu, ale pomyślałam, że może spróbuję ogarnąć swoje czytelnicze przemyślenia i przeleję je tutaj. 
Więc zaczynajmy! 



Co się działo w październiku?Jak mogliście zauważyć październik nie był moim najlepszym miesiącem jeżeli chodzi o recenzje. Przeczytałam też tylko około dziesięciu książek, czyli jak na mnie - słabiutko. 
Pojawiły się następujące recenzje:
  1.  "Klejnot" Amy Ewing
  2. "Cień i kość" Leigh Bardugo 
Nie spodziewałam się, że było aż tak źle. Tylko dwie recenzje?! Masakra. 
Dlaczego tak mało?
Nauka, nauka i jeszcze raz nauka. 

No cóż staram się mieć jak najlepsze oceny. W tej chwili moja średnia jest niezła, ale trzeba jednak się postarać o utrzymanie jej do końca semestru. Jeszcze 7 miesięcy i wakacje. 

Które recenzje miały się pojawić, ale niestety brak czasu mi na nie nie pozwolił?
Ale długie pytanie...

  • "Harry Potter i Komnata Tajemnic" J.K.Rowling

  • "Tabula rasa" Kristen Lippert-Martin

  • "Wstyd" Rachel van Dyken


 Jak widzicie trochę tego miało być, chociaż też nie za dużo. 

Przejdźmy do listopada.
Jakie recenzje mam zamiar napisać?
Na pewno pojawią się:
  1. Tabula rasa Kristen Lippert-Martin - wspaniała książka, na pewno sięgnę po nią jeszcze nie raz. Muszę napisac recenzję, bo w moim odczuciu była to jedna z najlepszych książek roku. 
  2. Wstyd Rachel van Dyken - bardzo mi się podobała, mimo że jest napisana bardzo podobnie do dwóch poprzednich części. No cóż.. autorzy piszący schematycznie zawsze byli i zawsze będą, ale jest to książka godna polecenia.
  3. Fangirl Rainbow Rowell - przypadła mi do gustu, chociaż zawiodłam się na zakończeniu. Pewnie dużo osób słyszało o niej i są osoby (tak o tobie mowa: #fan1), które bardzo chcą tej recenzji. Na początku długo się do niej zabierałam, ale jednak zdziwiła mnie bardzo pozytywnie.
  4. Opposittion Jenifer L. Armentrout - tutaj już będę narzekać. Książka, na którą oczekiwałam miesiącami i zdziwiła mnie zachowaniem pewnego z bohaterów. Tym razem nie pozytywnie, więc... Skończyłam ją dzisiaj i była bardzo dobrym zakończeniem serii, jednakże moja żądza mordu podczas czytania nie odstępowała mnie na krok xD
Jakie książki mam zamiar przeczytać? 
Pewnie zastanowi was dlaczego nie: Jakie książki mam zamiar przeczytać i zrecenzować
Moim skromnym zdaniem jak napiszę recenzje powyżej wymienionych pozycji to już zwyczajnie nie starczy mi czasu na napisanie kolejnych. 
+ jeszcze pojawi się na moim blogu #booktour, ale o tym dowiecie się więcej wkrótce ^^

Wracając:

  1. Mara Dyer 3 Zemsta Michelle Hodkin - w końcu udało mi się ją dorwać i nie wypuszczę jej z moich sideł dopóki jej nie skończę. Tutaj jestem na 99% pewna, że będzie recenzja.
  2. Przypadkowe szczęście i Odzyskane Szczęście Abbi Glines - wypożyczyłam drugą część z biblioteki nie czytając pierwszej - brawo ja. Ale już skombinowałam część pierwszą, więc będzie się działo!
  3. Wielki Błękit Jennifer Donnelly - Jedno słowo. MITOLOGIA <3 Kocham, uwielbiam i mam nadzieję, że się nie zawiodę na tej książce. Wypożyczona z biblioteki, więc także tryb natychmiastowy.
  4. Smocza wyspa Matthew Reilly - kolejny strzał w bibliotece. Nie mam bladego pojęcia o czym będzie ta książka, ale tytuł i okładka po raz kolejny mnie zaczarowały. Oj, przepraszam... Nie moja wina!
  5. Angelfall 3 Penryn i kres dni - no proste, to jest ANGELFALL. Jeszcze jakieś wątpliwości dlaczego chcę to przeczytać? Koniec serii, kolejny kac książkowy. Same plusy :') (#problemy#Typowej#Fangirl) Tutaj też na pewno pojawi się recenzja, ale jeszcze nie wiem kiedy.
  6. Coś z moich bujnych zbiorów Nieprzeczytanych Książek, Które Masz Na Półce i NIE, Nie Kupuj Ich Więcej. Nie mówcie, że jestem jedynym czytelnikiem, który taką ma. Nie zwiedziecie mnie! 
Sądzę, że tyle będzie musiało mi wystarczyć. Może w szkole się coś poluźni to przeczytam więcej... Tak, marzenia. Ale póki co jestem chora i w sumie zastanawiam się, czy się cieszyć, czy martwic rzeczami do nadrobienia. Póki co mogę się skłonić do pierwszej opcji.

Na jakie premiery listopada najbardziej czekam?
  1. Rozkaz Zagłady James Dashner - oj tak <3 Tylko najpierw powinnam przemknąć przez Lek na Śmierć, a przez pewną osobę wiem, że będzie to dla mnie bolesne. 
  2. Zwiadowcy 13 Turniej w Gorlanie John Flanagan - uwielbiam tą serię (nawet mam autograf <3), chociaż czytałam ją trochę "na siłę", bo na konkurs. Premiera jest 4 grudnia, ale bardziej czekam na moment zakupienia jej przez moją bibliotekę.
Z tego co widzę tylko tyle ich będzie. Smutne, ale za to mogę wam powiedzieć o jakich premierach wiem i czekam na nie z wytęsknieniem!
  1. RYWALKI część 5 i ostatnia. Niestety jeszcze nawet w Ameryce nie było premiery, więc ciężko powiedzieć kiedy będzie u nas.
  2. Unforgiven Lauren Kate - luty 2016. Książki tej autorki są często bardzo ciekawe.
  3. Lady midnight Cassandra Clare - marzec 2016. Mimo, że seria Dary Anioła była za bardzo przedłużana, żeby mi się podobała z miłą chęcią jednak powrócę do humoru, który zaproponowała nam ta autorka.
  4. UWAGA UWAGA! Lauren Kate Upadli - wersja FILMOWA! Marzec - czerwiec 2016! Będzie film! Kto się cieszy tak jak ja?
  5. Ugly Love Coleen Hover - luty 2016. Generalnie książki tej autorki jakoś zawsze trafiają w mój gust. 
O tylu wiem na tą chwilę. Jeszcze gdzieś czytałam, że na początku roku ma wyjść 3 część Piątej Fali (i tutaj ogromnie jej wyczekuję!), ale niestety nie mam jeszcze żadnych pewnych informacji. (W STYCZNIU FILM - tyle wiem <3)


Nie wiem co bym tutaj mogła jeszcze napisać. Na dzisiaj to tyle. 
Napiszcie w komentarzach, na które recenzje najbardziej czekacie - dodam je najszybciej ;) 
Jeżeli post wam się podobał to także skomentujcie - postaram się dodać ich więcej w przyszłości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z miłą chęcią przeczytam co masz do powiedzenia, więc skomentuj i spowoduj u mnie euforię! Dziękuję. :)