Insta


wtorek, 2 maja 2017

WYNIKI KONKURSÓW #2 i #3



W końcu nadszedł moment, na który wszyscy czekali. Z lekkim opóźnieniem, bo planowałam ogłosić je wczoraj, ale niestety nie zdążyłam. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, ale wybór był naprawdę trudny.


Konkurs #3

Bardzo mnie cieszy, że konkurs kreatywny także spotkał się z wielkim odzewem. Niestety zwycięzca może być tylko jeden. Nadal nie wiem, jakim cudem udało mi się wybrać. Do samego końca wahałam się pomiędzy dwoma pracami, ale na szczęście w końcu udało mi się zdecydować. Przeczytajcie zwycięski tekst i sami zdecydujcie, czy dobrą decyzję podjęłam.

Mitologia jest fascynującą opowieścią, historią, lekturą. Prawdą jest, że grecka i rzymska są najbardziej znanymi. Moja ulubiona mityczna postać również pochodzi z greckich mitów, a jest nią krnąbrny i zdawałoby się nieroztropny Ikar. Szczególnie upodobałam sobie tego bohatera, bo chociaż nie odciął hydrze łba, nie oślepił cyklopa, ani nie rzucał gromami, to wykazał się na swój sposób odwagą - wzleciał ku słońcu... po marzenia. W jakimś stopniu utożsamiam się z tym młodym wizjonerem, ponieważ swego czasu również snułam plany i marzenia, które zostały brutalnie "stopione" w zetknięciu z niesprzyjającą rzeczywistością. Ikar upadł i zginął - ja również, a raczej moje pragnienia, upadły i nie przetrwały w zetknięciu z bezlitosną prozą życia! Wówczas pewna część mojej osobowości bezpowrotnie zatonęła w morzu zwanym "samym życiem".

Wygrywa: Sylwia Waligóra!


Konkurs #2

Wyniki konkursu losowanego mogliście przedpremierowo zobaczyć na moim Snapchacie -> tzczytelnika już wczoraj, jednak dopiero dzisiaj są one oficjalne - po sprawdzeniu, że osoba zgłaszająca się rzeczywiście spełniła wszystkie warunki. Maszyna losująca zadecydowała... 


Że zwycięzcą jest Dagmara Męcina!



Wyniki pojawiły się 02.05 -> do 5.05 czekam na zgłoszenie się zwycięzców, jednak jeśli dana osoba nie zdąży, zostanie przeprowadzone drugie wyłonienie zwycięzców. Taką samą drogą jak za pierwszym razem. W konkursie kreatywnym wyłonię osobę, która w tym momencie zasługuje na drugie miejsce, a o nagrodzie losowanej zadecyduje maszyna losująca. 


Informacje dla zwycięzcy:
  1. Zgłoś się na Fanpage bloga lub na maila -> neroborgia@gmail.com.
  2. Podaj swoje imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu dla kuriera. 
  3. Adresy prześlę do sponsora nagrody zaraz po zgłoszeniu się obu zwycięzców. 
  4. Książki powinny dojść do miesiąca od daty zgłoszenia się, jednak proszę mieć na uwadze, że ja nie odpowiadam za wysyłkę, robi to wydawnictwo, więc proszę o wyrozumiałość. 


Jeszcze raz dziękuję sponsorowi nagród:

10 komentarzy:

Z miłą chęcią przeczytam co masz do powiedzenia, więc skomentuj i spowoduj u mnie euforię! Dziękuję. :)